4. okt. 2013

Noen gaver og endelig noe til meg selv :-)

Først ut er to knytebukser. Den ene ble bursdagsgave til min venninnes datter og den andre solgte jeg billig fordi jeg ikke var helt fornøyd med sømmen på kantbåndet.

Størrelse: 92
Mønster: eget basert på meedom form 1 og 2
Stoff: velour og ribb (stoff og stil) bomull (stoff og stil/stoffbutikk i Tyrkia) interlock (tissu fabrics og cheto)



Så kommer mitt andre forsøk på en veske som kan være både liten og stor. Denne ble bursdagsgave til min venninne. Brukte både vatt og avstivning i denne og den ble bedre, men maskina slet litt for det ble veldig tykt.

Mønster: eget
Stoff: mønstret bomull og børstet kraftig bomull (stoff og stil) , tynn bomull til for (gardin fra kid)



Og når jeg skulle i bursdagen til venninna mi så måtte jeg jo ha noe å ha på meg. Denne kjolen/toppen er et misslykket prosjekt fra mai, men jeg tok mot til meg å klippet den opp.

Mønster: eget
Stoff: viscosejersey og dansetøystoff (stoff og stil) blondestoff (fabric.com)



4 kommentarer:

  1. Så masse flott du lager!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Shamu.

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg er veldig nysgjerrig på dansetøystoffet! Er det litt tykt og lett og jobbe med? Jeg er litt ny i sying og driver med dans så trenger stofftyper som egner seg, men samtidig ikke er veldig vanskelig å sy med :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg brukte kun dansetøystoffet til å kante med så har ikke masse erfaring. Men det er ganske glatt og ikke det letteste å sy i.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...