9. juni 2013

Kjoler på rekke og rad

På tide å få blogga alle kjolene jeg har sydd i det siste. Et par av de ble ferdig for flere uker siden, men har venta til alle ble ferdig før de blogges.

Først ut kommer bursdagsgaven til mamman min. Jada atter en gang syr jeg til mamma
(og ikke til meg selv) men det gir meg så utrolig mye, for hun setter virkelig pris på det.

Størrelse: L
Mønster: Sukkertøykjolen fra Made by me
(men har lagt til lomme)
Stoff: Speilfløyel fra Textart, bomull fra stoff og stil



Så min første bestilling, en voksenkjole og to barnekjoler.
Voksenkjolen var opprinnelig mammas gave, men den ble dessverre for liten til henne. Heldigvis ville min venninne kjøpe den av meg, men ønsket også matchene til døtrene sine.

voksenkjole
Størrelse: M
Mønster: Sukkertøykjolen fra Made by me (men har lagt til lomme)
stoff: babycord og bomull fra stoff og stil

barnekjoler
Størrelse: 92 og 134
Mønster: eget basert på meedom form 1,5
stoff: babycord og bomull fra stoff og stil



Også må jeg bare vise frem de nye merkelappene mine. De er myke og gode, men ble dessverre litt for store. Så neste gang bestiller jeg mindre, om de holder bare i vask selvfølgelig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...