9. apr. 2013

Frisk vognpose

Kasper brukte skinnposen etter pappan sin mens han lå i vognbaggen.
Den er ikke så stor og har heller ikke hull til seler.
Jeg bestemte meg da for å sy en vognpose til hans andre vinter. 
Vognposen ble jeg ferdig med i november, men turte ikke lage selehull i den. 
Plasserte vognposen i hylla med alle prosjektene som ikke er ferdig.
Forrige uke fikk jeg endelig laget selehull og vognposen flytta fra hylla til vogna.
Lokket kan tas av om man bare vil bruke underdelen.
Jeg har også laget overlapp i lokket på posen, så jeg kan putte inn dyner etter årstiden.

Mønster: LilleLeos vognpose fra Made by me, men med noen endringer
Stoff: Flanell fra etsy og ullfilt fra stoff og stil

9 kommentarer:

  1. Utrolig fin den ble :). Godt valg av stoff og farger, og vakker liten gutt oppi posen <3.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Tonje. Syns det er morsomt at den ikke ligner noe man kjøper i butikken. Også liker jeg det dinosaurstoffet veldig godt.

    SvarSlett
  3. DinoDudes er så moro å sy vognposer av! Kjempefin var den :))

    Hilsen Nina

    SvarSlett
  4. Kjempefin! Herlig kombi av farger og materialer. Og så søt eier, da!
    Må innrømme at jeg fortsatt ikke har våget meg på vognpose, men slike resultat frister....

    Klem fra Eva Mari ( Emmari inne i Sykroken ) :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk begge to. Og Eva Mari det tok tid før jeg turte også, men tviler på at det blir flere. Mye trøbbel for å få denne ferdig.

    SvarSlett
  6. Det var ein skikkeleg flott vognpose, den ser deileg og varm ut, og så var den kjempestilig! Eg bestilte interlock i det Dino-mønsteret ein gong, men pakka kom bort i posten, og etterpåvar dei utselt...

    SvarSlett
  7. Takk Annwes. Lillegutt har sovet godt i vogna så posen er iallefall godkjent fra han også :-) Og før jeg fikk øynene opp for dette stoffet var det jo borte overalt, skulle gjerne hatt interlock også!

    SvarSlett
  8. Åh den er så fiin! Og enda finere irl ;)

    SvarSlett
  9. Ja må si meg enig med deg at den er fin :-p Men syns ikke det var så lett å få bilder som faktisk fikk frem fargene rett.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...