5. mai 2010

Bursdagsgave

Ja mamma har hatt bursdag og jeg ville så gjerne gi henne hjemmelaget. Både fra meg og Leonard.

Kjolen er sydd av viscose jersey fra stoff og stil og belte som jeg måtte sy på er tatt fra en kjole jeg hadde fra før. (skjøten mellom stoffene ble ikke pen,stoffet bare bølga seg)
Her fikk jeg prøvd meg på overlocken igjen og vi var gode venner denne gangen. Tvillingnåla fikk også prøvd seg da jeg kanta med det sorte stoffet, og det gikk også fint.
Mønster henta fra ottobre, men ermene tegna jeg selv.

Tskjorta er en jeg hadde liggende som var for liten til meg. Tekstiltusjene ble henta frem og 3 åringen fikk tegne. Ble en tegning av bestemor, hunden Ronja, himmel, gress og sol.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...